marți, 19 octombrie 2010

La facultate...

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat pe blog. Fie nu am avut timp, fie nu am avut acces la internet. Oricum, timpul a trecut si, ca tot omul, m-am trezit la... facultate. Ma asteptam sa fie mult mai usor decat la liceu insa, spre dezamagirea mea am vazut ca nu e deloc asa. Cursurile, laboratoarele si seminariile se tin lant. Macar in prima saptamana credeam ca o sa ne lase si pe noi mai lejer. Din contra. Oricum, sper ca macar efortul asta sa nu fie in zadar si sper ca dupa ce o sa iau licenta (daca o sa o iau) sa obtin o slujba cat de cat acceptabila. Mentionez ca eu sunt la Facultatea de Matematica si Informtatica din cadrul Universitatii Bucuresti. Nu stiu la voi cum e dar sper sa fie mai usor.
Si cum asta e si un blog de muzica, eu va ofer spre auditie o melodie extrem de difuzata la radiourile de muzica electronica, mai ales la Vibe FM. Enjoy !


Dj Robert Georgescu feat. Lara - Beside you (Radio edit)
Asculta mai multe audio house

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

blogger templates | Make Money Online