miercuri, 3 martie 2010

O sinteza a blogurilor din Valcea

Inainte sa incep vreau sa precizez ca o sa ma refer strict la blogurile colegilor mei, si nu la toate blogurile din Valcea. In ultimele saptamani a avut loc o masiva dezvoltare a blogosferei valcene, facandu-si aparitia numeroase bloguri. Deci, sa incepem:

Blogul lui Poyo - Un blog foarte bun, mi-a depasit toate asteptarile, atat in privinta numarului de vizitatori cat si al continutului. Se posteaza destul de des, atingand subiecte din toate domeniile. Plusuri: vizitatori multi, continut subiectiv, modul de exprimare. Minusuri: nu stiu daca e intr-adevar un minus dar as dori si subiecte de interes general. Dar pana la urma e un blog, un loc in care se impartasesc opinii si puncte de vedere personale.

tEdta - Aparut la putin timp dupa Blogu' lui Poyo , si tEdta abordeaza subiecte destul de subiective. Si acolo se posteaza des dar, postarile nu au acelasi appeal ca cele ale lui Poyo. Cel putin nu pentru mine. Plusuri: postari dese. Minusuri: modul de exprimare, design.

Hipnoza si Metamorfoza - Am luat aceste bloguri impreuna deoarece consider ca au un continut asemanator, foarte bun de altfel. Ele contin creatii lirice si in proza, lucruri pe care mintea mea , foarte buna la literatura (<<- ironie), nu le-ar putea produce. Plusuri: continut de calitate, adresat persoanelor cu un oarecare simt al literaturii.

Cele spuse mai sus reprezinta strict punctul meu de vedere. Sper sa nu fiu luat la rost pentru ceea ce am zis.

P.S: nu am precizat si blogul meu deoarece nu vreau sa fiu acuzat de falsa modestie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

blogger templates | Make Money Online