luni, 15 martie 2010

Evolutie

Imi place muzica. Chiar foarte mult. Nu cred ca exista vreo persoana careia sa nu-i placa. Ascult toate genurile de muzica, mai putin rock despre care am anumite idei preconcepute. Dar sa ajung la ceea ce voiam sa zic. De mai bine de un an am inceput sa ascult radio DEEA. Si aici ma refer la cateva ore pe zi incontinuu (4-5-6 ore). Am spus-o si cu alte ocazii: DEEA are cea mai buna muzica electronica din Romania, surclasand (pentru mine) Vibe FM, care mi se pare un post comercial, la care se difuzeaza ceea ce vrea sa asculte poporul: Inna, David Deejay, Play& Win si alte popcornuri obisnuite.
Ce-mi place cel mai mult la DEEA este faptul ca difuzeaza si muzica trance. Acest gen de muzica foarte ascultat in Occident nu prea a prins in Romania dar, cu toate acestea, cativa DJ de trance au reusit sa se remarce: Claudia Cazacu, Ankhen etc. Mie imi place trance-ul foarte mult si am dobandit, zic eu, o oarecare experienta in acest domeniu. In ultimul timp am observat e schimbare in ceea ce priveste trance-ul. Mai toate melodiile au inceput sa aiba influente progressive si minimal. Nu zic ca e un lucru rau insa nu trebuie sa uitam ce inseamna cu adevarat trance. Imi aduc aminte cu nostalgie de productii de acum cativa ani cum ar fi Whiteroom - The White Room, Delerium - Silence, Tiesto - Elements of Life s.a. m.d., productii care au revolutionat trance-ul. Cand zic trance, multi se gandesc la Armin Van Buuren. Gresit ! Pentru mine mult mai valorosi sunt Cosmic Gate, Solarstone, W&W pe care ii consider producatori de valoare. Stau si ma intreb ce va fi trance-ul peste 2-3 ani. Oare va mai exista? Eu sper ca da. Pana atunci va ofer spre auditie un classic de exceptie. Auditie placuta !



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

blogger templates | Make Money Online